دانشگاه ازاد نقده اس ام اس
دانشگاه ازاد نقده اس ام اس
دانشگاه ازاد نقده اس ام اس


اس ام اس

يك جايي مي رسد كه آدم /دست به خودكشي ميزند /نه اينكه رگش را بزند،نه...! قيد احساسش را ميزند.الهام
  
اشتباه من املایی بود،من فقط اورا همدرد نوشتم، گویااو هم ،درد بود.
 
دیگراز ان همه شیطنت وشلوغی خبری نیست،انقدربه خاطرضربدرهای جلوی اسمم چوب روزگار راخوردم که تبدیل شدم به... ساکت ترین شاگرد کلاس زندگی
   
اسمان به اسمان... کوچه به کوچه...رویا به رویا هرجایی که می نگرم بامنی امادلم برایت تنگ میشود..
  
ای کاش می شد فهمیددر دل اسمان چه میگذرد که امشب باناله ای بغض الود بردیاردل خسته اشک میریزد
 
دلتنگی یعنی شبی باخاطراتت بهش فکرکنی بعدشیرینی یه لبخندبیاد رولبت وبعد چندلحظه شوری اشکهای لعنتی...
  
هیچکس نفهمید...حتی خداهم تنهاییشو فریاد میزنه... قل هوالله احد
 
دستانت رادور گردنم حلقه کن..این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سردمن است،باورکن
 
برای ادم برفی چشم نگذار،وگرنه اب که نمیشود ،هیچ... تایک عمرخیره به ردپاهایت می ماند.
 مانندشیشه شکستنم آسان بود ولی دیگر به من دست نزن،این بار زخمی ات خواهم کرد...
 
ازپنجره ی روزگار به درخت عمرکه مینگرم خوشتر ازیاد عزیزان ثمری نیست...!
  
وقتی رفت گفت شاید برگردم رفتنش مرا نمی ازرد شایدش دردناک است.
 
باهمه چشم انتظارى باپيامت دلخوشم،اى قرار بيقرارى ساحل آرامشم، گاه گاهى پر بزن در خلوت تنهاييم تاببينى درفراقت من چه رنجى ميكشم..."سایه"
 
روزى ازم پرسيد:بزرگترين ارزوى توچيست؟گفتم:تحقق يافتن ارزوى تو.. اما افسوس هرگز ندانستم آرزوی تو جدایی از من بود"سایه"
  
 
هرجادلت شکست خودت شکسته هاشوجمع کن،تاهر ناکسی منت دست زخمیشوبه رخت نکش * غزاله*
  
همه آدمها
از دورشبيه تو اند
نزديك كه مي آيند
نه مردمك قهوه اي دارندونه لبخندي جادويي...
 
بعضي وقت ها
چنان كيشت ميكنند
كه سالهاي سال مات ميماني _تقديم به مهدي
 
نازنينم بودي ونازت مرادلگيركرد/کاش ميشددرددلهاى مراتصويركرد/ هر چه کردم تا بدانی دوستت دارم نشد/تلخی ناباوریهایت دلم را پیر کرد."سایه"
  
خوش به حال فرهادكه تلخترين خاطره زندگيش شيرين بود
 
بس كن ساعت ! ديگر خسته شده ام . . . آره من كم آورده ام . . . خودم ميدانم ك نيست . . . اينقدر با بودنت نبودنش را به رخم نكش . . .الهام
  
ﺗﺎﺑﻠﻮ، ﻧﻘﺎﺵ ﺭﺍ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﮐﺮﺩ. ﺷﻌﺮِ ﺷﺎﻋﺮ ﺑﻪ ﭼﻨﺪ ﺯﺑﺎﻥ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺷﺪ. ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻥ ﺟﺎﯾﺰﻩ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﺭﻭ ﮐﺮﺩ. ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﺳﺮ ﻫﻤﺎﻥ ﭼﻬﺎﺭﺭﺍﻩ ﻭﺍﮐﺲ ﻣﯿﺰﻧﺪ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﮐﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺳﻮﮊﻩ ﺑﻮﺩ!*الهام
 
من "ندار" بودم، عروسک قصه ام پرید، "دارا" که باشی "سارا" با پای خودش به سراغت خواهد آمد.*الهام
 
نفست باران است
دل من تشنه باریدن ابر
دل بی چتر مرا میهمان کن....الهام
  
تقویم روزهایم شکسته و گم است،بی تو چه فرقی می کند امروز چندم است.الهام
 
خدا جون نترس..!نه به گناه میفتی نه به جهنم میری٬من و تو به هم محرمیم..دستمو بگیر...*الهام
 
اگر که کنارم نیستی به حجم تمام محبتی که درقلبم جاگذاشتی به یادتم.الهام
 
بی تو حتی باران هم بوی تشنگی میدهد ...*الهام
  
باران برای کسی تکراری نمیشود هروقت بیاید دوست داشتنیست و تو بارانی
 حلالم کن اگه دوری اگه دورم/اگه باگریه میخندم حلالم کن که مجبورم/نگوعادت کنم بی توکه میدونی نمیتونم/که میدونی نفسهاموبه دیدارتومدیونم
 
اين گل يک گل روش گل جديدگل براي گل سرگل کارگل گذاشتن گل آدم گل هاي گل دوست گل داشتنيه! نتونستي بخوني؟ الهي بميرم! گلهاش تقديم به تو،حالا ازاول-بدون گل بخون-!"سایه"
 
"♥"تقدیم به گلى كه قشنگترين مخلوق خداست وجاش فقط توگلدون دل ماست!"♥"
 درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند معنی کور شدن را گره ها میفهمند سخت است بالا بروی ساده بیای پایین قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند . . .
  
هواشناسي شيراز اعلام كرد: صبا يه غباروك برف ري كواي کلیل ميزنه، يه مشتوكيم سرحد مياد، سرماشم ميره ريب تهرون، حواسودون باشه دك و پوزودون دنگ جل پيچ كنيك كوف كوف را نندازيك...
 
درزندگي يادگرفتيم عاشق شويم، رويايي شويم، فريادبزنيم، درددل كنيم ،گريه كنيم ،بخنديم. امايادنگرفتيم خوبان رافراموش كنيم.¤پوریا¤
  
سوال كنكورلرها:اسب سفيدرستم چه رنگي بودواسه كي بود؟مشكي بودمال زورو
 
روسری اذیتت میکنه؟
دلت می خواد وقتی قدم می زنی بادتوی موهات بپیچه؟
وقتی کفتر رو کله ات رید ميفهمی حجاب مصونیته نه محدودیت
بسیج لرستان
 
5چيز ذهن لرها را مشغول کرده: -1وقتي برق ميره کجا ميره؟-2چرا تخم مرغ فحش نيست ولي تخم سگ فحشه؟-3استامينوفن از کجا ميدونه ماکجامون دردميکنه؟-4وقتي ميگن به افتخارش دست بزنين دقيقأ به کجاش بايد دست بزنيم؟ -5چرا جمعه انقدر به شنبه نزديکه ولي شنبه انقدر از جمعه دوره؟
  
گرگ هم که باشی عاشق بره ای خواهی شد که تورا به علف خوردن وا می دارد و رسالت عشق این است:شدن آنچه نیستی!! شقايق
 
حرف دل دختران:اول دبستان خواندیم آن مرد با اسب آمد،سالها گذشت؛ما ترشیدیم و آن نامرد حتى با خر هم نیامد و در آخر باز هم بابا نان داد.
 
شنيدى ميگن خيلى دور،خيلى نزديك؟ اولى دستامون
دومى دلامون!!"سایه"
 
عجب روزگاریه!دل مال منه،تو سینه ی منه،اماواسه تو می تپه!
 
یادمان باشد تا هستیم به یادهم باشیم چون موقع رفتن فریاد صدایی ندارد...
 
تنهايی را بلندترين شاخه درخت خوب ميفهمد! انگار هرچه بزرگتر ميشويم تنهاترميشويم; براستی خدا از بزرگی تنهاست يا از تنهايى بزرگ؟!
  
مثل کبریت کشیدن درباد،دیدنت دشواراست،من که به معجزه عشق ایمان دارم،می کشم آخرین دانه کبریتم را،هرچه باداباد.الهام
 
شراب هم به مستی ام حسادت میکند آنگاه که خمار یک لحظه دیدن تو میشوم."سایه"
 
در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد.مجید فقط بخاطر زینب
 
هرچه دلم را خالی می کنم باز هم پر می شود از تو، چه برکتی دارد دوست داشتنت...
مجید
  
حتی اگر احساس به خاموشی مطلق برسد" باز هم عاطفه ای هست میان من و تو
 
کوتاه می گویم دوستت دارم اما از دوست داشتن کوتاه نمی آیم
 
هيچكس نیندیشيد، كه شايد شيطان عاشق حوا شده بود، كه بر آدم سجده نكرد...
 
گرتو گرفتارم کنی،من با گرفتاری خوشم ،داروی دردم گر تویی،دراوج بیماری خوشم*
  
زندگی را از سیگار آموختم چون برای سوختنش به نفس نیاز داره پس برای کسی بسوز که نفس شا خرجت کنه
  
روشنی زیاد هم چیز جالبی نیست. آدم همه چیزو میبینه و همه هم اونو می بینن. تو تاریکی آدم میتونه خیال کنه چیزی جایی کسی منتظرشه اما تو روشنایی اصلا خبری نیست.
  
مادرم همیشه می گفت: می تونی خیلی چیزا رو در مورد یه نفر با نگاه کردن به کفشاش بفهمی. اینکه کجا میره؟کجا بوده؟و...
  
به دلت یاد بده... بدنیست گاهی برایم تنگ شود؛*الهام
 
تولدت مبارک.............؟ میدونم تولدت نيست ولی خوشحالم متولد شدی تا تنها بهانه ی نفس کشیدنم بشی........دوست دارم
 
تک نگين قلب من باش همدل وهمرازمن باش تاابدتاته دنياتوفقط عزيزمن باش.
 
نمیدانم عشق چیست فقط میدانم زود گذر است نمیدانم تنهایی چیست فقط میدانم سکوت است نمیدانم باتو کیستم فقط میدانم بی تو نیستم"سایه"
 
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است/من طالب آن مستی و خواهان گناهم
 
پای سگ بوسید مجنون خلق گفتند این چه بود!/گفت این سگ گاهگاهی کوی لیلی رفته بود
 
سرزمین حقیقی ما قلب کسانیست که دوستشان داریم حتی ازدورترین فاصله ها...
 
"دردها" فراموش ميشوند..ولي "همدردها" هرگز... من، بودن آنهايي راميخواهم که حتي "يادشان" زندگي را زيباتر ميکند.
  
دور باش اما نزديك ، من از نزديك بودن هاي دور مي ترسم .@-}--ستایش@-}--
 
اگرامشب ازحوالی دلم گذشتی آهسته ردشو، دلتنگی رابا هزار بدبختی خوابانده ام!
  
گوشه تا گوشه صحرا بخواب و نهراس،گرگ ها خاطرشان هست که آهوي مني
 
ویز...ویزززز...ویز ویز... ویزززززز... تق! این مگسه نمیخواست بخوابی من کشتمش تا راحت بخوابی، شب بخیر
76 SMS - (135 SMS brackets)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:دانشگاه ازاد نقده,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
babisuldoz@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

توحید

 

اسفند 1391
بهمن 1391

 

اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
خجالت نکش
دیدنی
بخوانید برای زندگی مفید است
daminjiz

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشگاه ازاد نقده اس ام اس و آدرس daminjiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 6517
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->